Mohawk: Cornelis Vreesvijk var en tapper man!

The Bladins Times välkomnar och presenterar stolt en helt ny krönikör, nämligen Mohawk.

Jag glider in i skolan med en semla i fickan, någonting ska man få för att sälja den flickan. Ja hallå ja!
Jag trodde att mitt liv som skribent och bloggare var över, men ack så fel jag hade. Detta kommer att vara mitt första av minst ett inlägg i den här tidningen, men vem bryr sig? Så länge brudarna gillar det. Kort beskrivning av mig själv: Jag skulle vilja se mig själv som en manlig Jonas Gardell. Ja det var allt…

Jag hade ingen aning om det här fram tills idag. När jag gick ensam hem i parken. Jag såg skuggor av tre lite halvt svettiga män med tigerbalsam och rödvin under armen.
Snälla Mohawk, kan inte du rulla ut den på bordet och visa hur man gör. Sade dem. De ville alltså att jag skulle locka flera brudar som var villiga att öppna upp 7th heaven till deras tidning. Jag svarade självklart nej och satte mig och skrev.
Ja vilken dag! Inget mer att tillägga det är dags att vända blad, F**k alla som kastar kött på min fasad.

Peace, love and ringmuskelmassage!

/ Mohawk

Kommentera

